Veelgestelde vragen

Heb je een vraag?

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag? Hieronder vind je een lijst van de meest gestelde vragen.

1. Hoe maak ik een afspraak?

Ga naar de PersonalShape Homepage. Zoek dan via 'Behandeling zoeken' of via 'Vind een specialist' naar de gewenste specialist(en). Selecteer vervolgens in de resultatenlijst de gewenste praktijk. Kies dan de gewenste behandeling en tijdsduur, eventueel de behandelaar, de gewenste datum en het tijdstip van je keuze. Vul vervolgens je gegevens in en bevestig de afspraak. Via de e-mail - en indien gewenst de sms - ontvang je tevens een bevestiging van je afspraak.

2. Ik kan de specialist wel vinden, maar geen behandeling boeken of een afspraak maken.

Indien je een specialist hebt gevonden die je erg aanspreekt, maar je kunt nog behandeling boeken of een afspraak op een bepaalde datum/tijdstip maken is de agenda van de gevonden specialist nog niet gekoppeld aan de boekingsfaciliteit van PersonalShape. Je kunt in dat geval twee dingen doen indien je toch contact wilt hebben met deze specialist, namelijk:

  • De button "stuur een bericht" gebruiken om een bericht achter te laten bij de betreffende specialist. Je bericht wordt in dat geval via PersonalShape direct naar de specialist gestuurd. Indien je je e-mail adres (en eventueel je telefoonnummer) hebt meegestuurd kan deze specialist direct contact met je opnemen.
  • Onderaan elke pagina van onze website vind je een button "Ik ken een praktijk". Indien je na op deze button te hebben geklikt de naam en gegevens van de specialist achterlaat nemen wij contact met deze specialist voor je op. Hopelijk zal deze specialist zijn of haar agenda dan zo snel mogelijk beschikbaar maken.

3. Hoe weet ik of mijn boeking is gelukt?

Op de pagina krijg je een melding te zien dat je afspraak is bevestigd. We sturen je tevens een bevestiging van je boeking per email. Wanneer je een eigen PersonalShape account hebt aangemaakt, kun je daar ook (al) je boeking(en) inzien.

4. Hoe wijzig of annuleer ik mijn afspraak?

In je eigen PersonalShape account vind je een overzicht van je gemaakte afspraken. Hier kun je middels de opties "Boeking annuleren" of "Boeking wijzigen" je afspraak annuleren of wijzigen.

5. Heb ik een PersonalShape account nodig om te kunnen boeken?

Nee, dit hoeft niet. Het is echter wel handig als je een eigen account aanmaakt, je kunt dan immers al je boekingen en afspraken terug kijken. Tevens kun je dan ook je afspraken eventueel annuleren of wijzigen.

6. Hoe betaal ik mijn afspraak?

Het consult of de behandeling betaal je bij de specialist zelf.

Staat je vraag er niet bij?

Staat je vraag hier niet bij, of wil je meer informatie stuur dan gerust een berichtje naar info@personalshape.nl of bel 023-8881364 tussen 09.00 - 17.00 uur.

Klanten over ons

Gebaseerd op meer dan 500 onafhankelijke beoordelingen via PersonalShape 100% beveelt Personal Shape aan.


bekijk alle beoordelingen

Nieuwsbrief
Schrijf je in voor de nieuwsbrief